Friday 15 November 2013

Come And Sing With Me :)

These ones goes out to the beautiful women I know :)













Lale Andersen - Unter Der Roten Laterne Von St.Pauli
Marlene Dietrich - Lili Marleen
Marlene Dietrich - Ich Bin Von Kopf Bis Fuss Auf Liebe Eingestellt
Zarah Leander - Bei Mir Bist Du Schön
Zarah Leander - Merci Mon Ami
Zarah Leander - Ich Weiss Es Wird Einmal Ein Wunder Geschehn
Zarah Leander - Der Wind Hat Mir Ein Lied Erzählt
Zarah Leander - Davon Geht Die Welt Nicht Unter
Zarah Leander - Nur Nicht Aus Liebe Weinen
Édith Piaf - Non Je Ne Regrette Rien

I have been searching for the lyrics of "Bei Mir Bist Du Schön" - neither on German nor on Swedish pages did I find it. So I had to write down the words for the song myself, unfortunately I didn´t get all of it, some words are missing. But perhaps somebody else can find/ or hear them and send me a comment. Here it is:

Bei Mir Bist Du Schön

Ibland de män jag mött finns det många
som har min tro och kärlek sig fångat
på det mest skilda sätt
har man tiggt och bett
och de visste väl vad jag drömt

Men du var ej som alla de andra
den första gång vi mötte varandra
i _____ på den stad solen sken
och jag hörde andlöst dig viska ömt

Bei mir bist du schön
ack hör nu min bön
och säg att min mening du förstår

Bei mir bist du schön
kann tolka min bön
att alldrig min kärlek du försmår

Och ord som belle ami _____ beautiful
fast skilda språk har säkert skapats blott för din skull

Bei mir bist du schön
jag väntar min lön
en kyss och ditt svar att du förstår

No comments:

Post a Comment